Subject: FW: Eleringi Järveküla piirkonna õhuliinide L006A/L005, L100B/L182 RB raudteega ristumiste ümberehituse tööprojekt - kooskõlastuse taotlus
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 19 Dec 2023 09:21:05 +0200

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks.

Delta viit 7.1-2/23/23636-2

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Kooskõlastuste üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn / Transpordiamet
<https://www.transpordiamet.ee/>

From: Kapanen, Matti <[email-masked]>
Sent: Tuesday, December 19, 2023 9:16 AM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Subject: RE: Eleringi Järveküla piirkonna õhuliinide L006A/L005,
L100B/L182 RB raudteega ristumiste ümberehituse tööprojekt - kooskõlastuse
taotlus

Tere

Saadan lingi allkirjastatud projektiga. Infoks ka see, et samad failid on
laetud ka EHRi. Menetlejaks on TTJA. Peaks teile ka varsti jõudma.

Muudatus:

*	Mast nr 54Y on nüüd kõrgem mast 11T9T-24, et tagada eelprojekti
järgne vertikaalne õhvahemik;
*	Profiilil maapinda kujutavad jooned on juhtmete all olev maapind.
Ehk must on liini telje peal olev maapind ja roheline ja sinine on
juhtmete all olev maapind.

Uuendatud link:
<https://leonhardweiss-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/m_kapanen_leonhard
-weiss_com/EkW1QxmylVtFsUMZZLPD35IB7jhfp9HKysBYkVJatlxb7g?e=ZQdSZp>
https://leonhardweiss-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/m_kapanen_leonhard-
weiss_com/EkW1QxmylVtFsUMZZLPD35IB7jhfp9HKysBYkVJatlxb7g?e=ZQdSZp

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Energeetikaehituse divisjon

Projekteerimisosakond

Matti Kapanen

Vesse 8, 11415 Tallinn

Tel. +372 5854 5446

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

http://www.leonhard-weiss.ee

From: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: esmaspäev, 18. detsember 2023 09:28
To: Kapanen, Matti <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Eleringi Järveküla piirkonna õhuliinide L006A/L005,
L100B/L182 RB raudteega ristumiste ümberehituse tööprojekt - kooskõlastuse
taotlus

Tere

Küsin igaks-juhuks üle, kas teieni on jõudnud RB poolt info õhkvahemiku
gabariidi korrigeerimise osas 10,46 m peale tagasi.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Kooskõlastuste üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Laur Kõiv
Sent: Thursday, December 14, 2023 3:38 PM
To: 'Kapanen, Matti' < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Eleringi Järveküla piirkonna õhuliinide L006A/L005, L100B/L182 RB
raudteega ristumiste ümberehituse tööprojekt - kooskõlastuse taotlus

Tere

Vabandame viibinud vastuse pärast.

Oleme projekti läbi vaadanud ning palume projekti täiendada/korrigeerida.

*	Palume selgitada, kas antud projekti lõigus on ka 330kV õhuliine?
*	Asendiplaani tingmärkides on kajastatud eesti keeles
„Projekteeritud 110kV OPGW juht“ ning inglise keeles „Designed 110kV,
330kV, OPGW conductor“, kas antud lõigus projekteeritakse ka 330kV
õhuliine ja kas olemasolevad õhuliinid on 330kV (must joon)? Palume
vastavalt korrigeerida.

*	Ristmevälja joonisel
„RBDTD-EE-DS2-DPS1_LWE_OU0478-ZZ_0009_D3_HV-ELK_DTD_601001_110kV-Profile-L
006A-L005.pdf“ puuduvad abs kõrgused joonise servas. Palume lisada.

*	Palume täpsustada, kas antud õhkvahemik on minimaalne, sinise
joone asukohas on ilmselt õhkvahemik väiksem. Lisaks kajastada
tingmärkides maapinda kujutavate musta, sinise ja rohelise kontuuri
tähendus.

Palume projekti täiendada ning edastada komplektne allkirjastatud projekt,
kas minu e-mailile või [email-masked]
<mailto:[email-masked]> .

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Kooskõlastuste üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet